2016. november 29., kedd

Referencia #3

Az előző referencia mérés óta cserélve lett a teljes kipufogórendszer és szívó oldalon is történt némi változtatás. Ez utóbbi tekintetében a leírás óta még cseréltem és teljesen besüllyesztettem a csavarokat és vékonyítottam magán a tengelyen is. Külön posztot nem érdemelt, de a későbbiben megemlékezek majd róla.

A mostani mérés ~0 °C hőmérsékleten, száraz úton, nyári gumival, kevés üzemanyaggal történt. A gyorsulási grafikont ezennel elhagytam, mert némileg körülményes az elkészítése, nem tudom egy időben mérni a videóval, ezért nem teljesen pontos és túl nagy változás valószínűleg most sem látszana rajta.

0-100
 
video

Az indulás most érzésem szerint elég jó lett. Nem gondolom, hogy érdemben jobb rajtot össze lehet hozni a mostani konfiggal. Megjegyzem a guminyomás 2.5-2.6 bar.
A 0-100 pontosan 3.280 s-től 12.078 s-ig tart, ami 8.798 s. A korábbi 9.733 másodperchez képest ez 0.935 s csökkenés. Mivel ebben minden bizonnyal jelentős szerepe van a jóval hűvösebb levegőnek, a jó rajtnak és a szívóoldali módosításoknak is, ezért a kipufogó ahogyan korábban írtam valóban csak keveset hozott a konyhára.
60-90 km/h-ig a korábbi 2.862 s már csak 2.663 s (7.177-9.840).

Gyorsítás másodikban
 
video

Hasonló mértékű javulás tapasztalható itt is.
40-80 km/h-ig a korábbi 3.811 s helyett 3.399 s (4.833-8.232).
Mivel 90 km/h-ig csak az első referencia miatt nem tudtam mérni, így most ezt is pótlom.
40-90 km/h-ig a korábbi 4.857 s (3.845-8.702) helyett 4.305 s (4.833-9.138).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése