0-100
Mint az elsőre látszik, indulni még mindig nem tanultam meg. De a lényeg, hogy a korábbi eredmény a korábbi videón 1.584 s-től 12.476 s-ig tartott, ami ezredre pontosan 10.892 másodperc. A mostani pedig 2.694 s-től 12.427 s-ig, ami 9.733 másodperc. Sokkal jobban hangzik, ráadásul egy jobb indulással valószínűleg még ezt is lejjebb lehetne szorítani. Ennek ellenére, főleg kiforgatva, nem érződik különösebben dinamikusnak az autó.
Hogy az időkülönbségbe ne zavarjon bele semmi bizonytalanság (indulás, váltás) megnéztem két biztos referenciapontot, ami mindkét videóban látszik.
Ez a két pont a 60km/h és 90km/h. Ekkor kettesben van az autó.
A korábbi videón: 6.710 - 9.947 = 3.237
A jelenlegin: 7.106 - 9.968 = 2.862
A különbség 0.375 másodperc.
A grafikont a múltkorihoz hasonló módon készítettem.
A jobb összehasonlíthatóság kedvéért ráillesztettem a korábbi korrigált eredményt is. 1-ben látható egy 0.05-0.1g előny, ami 2-ben már jelentősen csökken, 3-ban pedig teljesen elveszik.
Gyorsítás másodikban
A korábbinál 8.347 - 12.765 = 4.418
Jelenleg: 3.845 - 7.656 = 3.811
A javulás 0.607 másodperc.
A grafikonon a múltkorival ellentétben korrigáltam. Talán ott is kellett volna, mert azon inkább 0,35g körül ingadozik, itt meg éppen hogy csak eléri azt. A felfutás sem olyan meredek mint korábban. Vagy ott kedvezett nagyon a csillagok állása, vagy itt ronthattam el valamit. Mindenesetre másodikban a gyorsulási értékekben nincs jelentős változás.
Üdv! Lenne egy pár kérdéásem a z22sevel ! Feltudnánk venni a kapcsolatot ? mail címem : gy.i.matyas@gmail.com
VálaszTörlés